Kızlar merhaba bende 37+1 im normal doğumum olucak allah izin verirse İzmir su hastanesinde yapıcaktım dün doktorum aradı çok vaka olduğunu burada yaptıramayacağını söyledi Ege şehirde olacağımı söyledi çok moralim bozuldu Ege şehir i hiç bilmiyorum hiç gitmedim zaten virüsten dolayı modumuz düşük bu da üzerine kötü oldu Ege şehirde doğum yapan var mı ebeleri nasıl lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim kafam çok karışık