Bende de kesenin yanında kanama bölgesi vardı kanamam da olmuştu, 1igne verdi sabah akşam progestan fitil kullaniyorum, düzenli kullanmamı söyleyip yatak istirahati verdi bu şekilde küçülüp kaybolacağını söyledi, inşallah. Sizinki de muhtemelen öyledir insan korkuyor ama artık ilaçları düzenli kullanıp kendimize dikkat edip dua etcez. Bir şey olmaz inşallah, zamanı geldiğinde Allah sağlıkla kucağınıza aldırsın.