Benimde 33. Haftamda karnımın en alt kısmı çatladı az bisey 35 olcam ilerlemedi çatlak Annemgil de hiç yokmus inşallah ilerlemez öyle kalır ince bi kaç bisey oldu badem yagi vazelin bebek yağı ne geçerse elime sürdüm hep su 1 buçuk litre anca ictim günlük en önemlisi su galiba ve genetiklik😊