Meraklihamisss Bende geçen hafta 27 haftalıkken gitmiştim doktora uzun Bi aradan sonra. Doktor hareketlerini takip et bu aralar mümkün olduğunca gelme dedi malum virüs sebebiyle. Bir sıkıntı olursa (kanama, ağrı, sancı vs) önce telefon et biz duruma göre çağıralım falan dediler. Üstelik gittiğim hastanede gerekli tüm tedbirler alınmışken yine de doktorlar gelmeyin diyorlar. Aklınızda olsun