Canım ben de 33 haftamdaym bana da aynı şekilde 10 gün daha büyük dedi ama tüm tetkiklerim çok normal beyninde veya organlarında hiçbir problem yok şekerim tansiyonum da çok normal güzel herşey ama hiç sıkıntı yapma sonradan vücudu kafasına ulaşıyor. Benim annem de abime hamileyken böyle olmuş herşeyi de normal yani sakın problem yapma 😊