HilalErtrk hım anladım ama yoğun bakım ünitesi olan her hastane pandemi hastanesi olmak zorunda diye biliyorum… 🤪 Benim gittiğim de öyle bu gün eşim sordu pozitif vaka yok ama şüpheliler var dedi 😵🤷♀️ baya tutmuş fiyat olarak, aile hekiminiz iyise orda yaptırın 🙂 birde bu zamanda niye geldin sen hamilesin diye söylenen aile hekimleri var 😵 ben de o yüzden iki ay önce ilçeye taşındığım halde aile hekimim yarım saat uzaklıkta değiştirmedim 🤪 çok iyi biri aile hekimim, eşim ben kan verirken değiştirebiliriz taşındık demiş, sıkıntı yok değişseniz bile yine ziyarete beklerim demiş 🤪 kızdım tabi ben değiştirmek istemiyorum ki,, benim ailemden herkeze de kayıtlı olmadığı halde bakıyo 🙂