Okyanusgoz İyi geceler kızlar 26-3 bir kız annesi olarak Temmuz 24 te doğum yapacağım inşallah..henüz alışveriş yapmadım bu aylarda başlarım derken virüsle beraber alt üst oldu bütün planım ve ilk çocuğum olduğu için neler alıcam uzun kollu mu kısa kollu mu askılı mı derken kafam almak pullar oldu bana yardımcı olur musunuz alışveriş konusunda ..
Yasemin00 Okyanusgoz canım aynı gün dogurcaz nasipse bana da Dr 24.25 şi gibi dedi dogumu ben karısık aldım zaten yaz bebegi olcak benim ikinci çocugumda hazıran da dogmuştu onada karısık almıştım buda 3 cü bunun kileride karışık aldım uzun, kısa kollu kolsuz karısık daha iyi
Busra221 Okyanusgoz hepimizde aynı dert.. bende hiçbişey almadım doğumum Ağustosun başı ramazan bayramından sonrayı bekliyorum eğer hala böyle devam ederse internetten veya açık mağazalardan yapacağım ama ramazan Bayramından sonra başlayacağım
Albayrakesra Okyanusgoz Okyanusgoz benimde temmuz 2 felan bende daha hiçbirşey almadım kısa kollu almayı düşünüyorum
halime21 Okyanusgoz benimde temmuz18-20 arası uzun kollu olarak hastane çıkışı alacağım onun dışında kısa kollu çıtçıtlı badi ve kısa kollu tulumlardan aldıım yaz bebesi olduğu için uzun giydirilmez dediler yaz anneleri tecrübelerine dayanarak kısa kollu aldım
SevilayBayram Vallaa yenidoğanlar zatn hep uzun kollu benimde sizinle aynı zamanlarda doğumum olcak.mesela ilkim bebeden yenidoğan takımlar aldım . Sıfır kollu,kısa kollu,uzun kollu zıbınlar aldım. Artk havaya göre şekil alcaz
0131 SevilayBayram merhaba bende aynı dönemde yapcam kısmetse.. ilkim bebenin ürünleri internetten çok güzel görünüyor ama kalite olarak nasıl acaba? Beğendiniz mi? Ürün kaliteli mi?
Sermhiante İlk zaman için üşür dediler benimde ağustosta ilk zaman için uzun kollu almayı düşünüyorum. Bende alışveriş yapamadım gerçi vakit var ama bayramın geçmesini beklicez artık