3MelekAnnesiiii Selam canlar, bugun 20haftamiza girdik ve sonunda kontroluma gidebildim 2 ay sonra. Ve cinsiyetimiz kizzzz😍😍😍😍 bana isim.onerebilirmisiniz aklimda Asel var ama siz ne dusunursunuz? Tesekkurler zaman ayirdiginiz icin sevgiler Ebru
FF18 3MelekAnnesiiii şuan herkes asel asya hira lina mina erva hep böyle koyuyor bence değişik bir şey olmalı mesela benim kızım olursa Firuze koyacağım 😁😁😁🤷
3MelekAnnesiiii FF18 ben aslinda tuana istedim ama saolsun komsum koydugu icin benden duyup vazgectim
Pocahontas Dymen Pocahontas bir çok dilde anlamı var. Benim eşim yüzüklerin efendisi hastası. Oradan esinlenmiştik. Sonra anlamlarını araştırdır. Soylu/asil kız demek norveççe de miras demek arveen şeklinde yazılışıyla farsçada tecrübeli kimse demek.
G-akkece91 Benimde kizim olucak 17.haftayiz ben NiSA koyucam anlami kurani kerimde suresi var ve saygili basarili kadin demek 💖💙
3MelekAnnesiiii aazra sare de guzel bak. Kisa ve guzel bi isim.ariorum abisi gibi kisa olsun😂 cagirmasi kolay oluyo hahaha
selin4141 3MelekAnnesiiii Canım benim hayırlı olsun öncelikle isim konusuna gelirsek benim kızım olsaydı Masal koyacaktik fakat oğlum oluyor 😇 Asel isimi de çok güzel . Bir kaç öneri yazayım : Melodi, yağmur,Liya,Alya,eliz,İkra 💙
Mrsakar 3MelekAnnesiiii evet Asel çok güzel ama o kadar çok koyam var ki tahminen çocuğunuz okula başladığında sınıfında 3-5 tane Asel olur 🤦🏽♀️ Benim kızlarda Duru, Banu, İnci gibi isimler çok hoşuma gidiyor gerçekten karakterine etkilediğini düşünüyorum ve bu isimdeki tanıdığım herkes böyle su gibi güzel kızlar oluyor ☺️
3MelekAnnesiiii Mrsakar aynen ya herkesde duymaya basladim. Abimizin narin i secti galiba narin olcak😂