Hana_33 ben ömrüm boyunca günde bir bardak su içtiğimi hatırlamıyorum su içtiğim zman mide bulantısından duramıyordum şuan 19. Haftadayım başlarda içmiyordum suyu ama bebek için çok önemli kendimi alıştırmaya çalışıyorum çok zor oluyor ama günde 1.5L içe biliyorum. Bardak bardak değil tabi yudum yudum alıyorum😅 doktorum çok fazla tüketmeye gerek olmadığını 1.5 veya 2L nin yeterli olacağını söylemişti sizde 1.5L bir şişe alın sürekli gözünüzün önünde bulundurun yudum yudum için mecbur içicez çünkü🤦♀️😅😅