Buselensi Ya kızlar iki haftadır kendı doktorumun randevu gunlerini bekliyorum ayın 24üne buldum şeker yüklemesi için ama sansıma yasak geldi hayır bu ay içinde başka randevusuda yok erken gidip sıra alayım dedim aradım hastaneyi kısıtlı hasta alınıyo doktorunuz geldiğinizde hastanede olmayabilir dediler zaten 2 tane doktor var biri cidden hiç bişeyden anlamıyo ve suratsız aşırı derecede insanın moralini bozuyo ona gitmeyı hiç istemiyorum. Napcam bilmiyorum acaba cuma günü olan yasak bizi etkiliyomu bide cuma sabahı teanoz aşımın 2.dozu vardı ikisini aynı günde hallederim diyodum bilğisi olan varmı o gğn hastaneye gidebiliyomuyuz.
Ozlemyeni Buselensi evettt.hastaneler acik denmesinin sebebi hastaysan git diye.kimligini yanina al.soran polis olursa doktora gitmem gerek hamileyim diyceksin bu kadar
Esra6127 Buselensi canım benimde 23 nde randevum var ama doktorum geliniyor raporlama birimi size Bi mail atıyor dedi onu polise gösterebilirsin dedi. hastaneyi aradım randevuya dair mesaj da yeterli oluyor dedi zaten randevuyu aldığımda Medicalpark hastanesi bana göndermişti.Fakat yarın ben çalışma saatleri içerisinde arayıp raporlama biriminden o yazıyı istiycem yarın alınca yazarım yine.😊
Eminetrbl Buselensi hanımefendi ben de şeker yüklemesi yaptıracğım sırada sokağa çıkma yasağı vs. Bu hastalık nüksetti. 2 ay olcak kontrole gidemiyorum. Şuan 28 haftam doldu ve Allah nasip eder de şiddetli ağrı ve kanama olmadığı sürece hastaneye gitmeyi planlamıyorum. En yakın sağlık ocağına gidin tetanoz aşınızı yaptırın derim ben. Aylık sağlık ocağına gidip kan tahlillerime açlık şekerime baktırıyorum sadece. Sonuçları da internetten bakıp doktora atıyorum. Bebeğiniz de gün içinde hareket ediyosa içinizi ferah tutun yoktur inşallah birşey ☺️ İçinizi ferah tutun şu dönemde hastaneye gitmemek lazım pek doktorlar da bunu öneriyor
04052016mh Buselensi Vala ben bu hastalıktan dolayı hastanelerden korktum gitmek istemedim Şeker yüklemesi yaptırmadım, aradan geçti dün tedbir alıp kontrole gittim doktor da niye yaptırmadın demedi
Deleted5544 benimde cuma kontrolum var ve rapor alacağım icin mecbur gitmem lazım. hastaneyi aradım buraya normal hastalar da geliyo sıkıntı olmuyo dediler ama yarın polisi arayıp soracağım yinede
kayseri_1234 Deleted5544 yanılmıyorsam polikinlikler kapalı acile giriş yapıyorsun yine de bir sorda canım
Buselensi Ozlemyeni ya şimdi 24. Haftalık hamileyim şeker yüklemesi için daha vaktim var ona bişey derlermi vaktım var ama 1 aydır kontrole gıdemıyorum cocugum ne halde bılmıyprım bu randevuda kacarsa bı daha ne zaman bulurum o da belli değil bunu onlar anlarmı benı geri cevşrmezler inşallah
Alfa2017 Benim de 23 nisan var hastaneyi aradım gelebilirsiniz sorun olmaz dedi eşimin içi rahat etmedi 155 i aradı poliste gidebilirsiniz randevunuzun ekran görüntüsünü gösterin hastaneye giderken çevirirlerse dedi hastaneden dönerken de kağıt alın onu gösterirsiniz dedi
Buselensi Esra6127 ay benimki devlet bide sen hangi şehirdesin ne kadar medical park eşiminde iş yeriyle anlaşmalıymıs yüzde 20 indirim yapıyolarmış galiba bende orayı düşünüyorum fiyat aldınmı
Ozlemyeni Buselensi ya ne diyceklerki hataneye gidiyorm hamileyim diyceksin yok seker yuklemesi yok daha zamanim var falan demene gerek yokki
Esra6127 Buselensi İstanbul Pendik Medicalpark ben sürekli gidiyorum 12 haftalık bebeğim ikili test için çağırdı doktor.Özel sağlık sigortam olduğu için çok düşük Bi ücret ödüyorum muayene için tahlillere para ödemiyorum.
RuzgarsMommy Bende cumartesiydi cuma ya aldirdim simdi cuma da gitti. Yarin arayıp sorcam hastaneye ya sms atarlar yada başka bi güne aldircam
Pocahontas Cumartesi günü boş olur diye bilerek randevumu aldım. Giderken ve dönerken polis durdurdu. Hamileyiz doktora gidiyoruz dedik ve buyrun geçin dediler. Ve hastane bomboştu. Süperdi!!
Aysiscim Benim de 23üne vardı dün sokağa çıkma yasağını öğrenir öğrenmez hemen 22’sine randevu baktım bir tane buldum aldım😅 aslında gidildiğini biliyorum ama şöyle ki bizim arabamız yok, taksiler çalışma sokağa çıkma yasağında diye değiştirdik 🤷🏻♀️
Burcu3509 İç işleri bakanlığı genelge yayınladı akşam şöyle yazıyordu kısıtlamadan muaf olanlar, Zorunlu randevusu olanlar diye yazmışlar. Yani gidebilirsiniz.