Prilam hic kullanmadim kızlar evde var duruyor oyle rennie surup iciyorum o da pek gecirmiyor yedigim seyden artik zevk almiyorum valla salatalik tuzlayip yiyorum yanmayi hafifletiyor , uzun sure oturamiyorum artim yatmak istiyor canim , utulerimi yikamalarimi bitirdim yarin kendim icin olan eksikleri almaya gidecegim kargoyla uğraşamayacağım sonra da cantami hazirlarim yoksa agirlasicam gibi🤣