Iyi aksamlar bayanlar araniza yeni katılıyorum aslında uzaktan okuyorum hepinizi ama yazmadım hiç zor bi durumdayım malûm virüsten dolayı doktora gidemiyorum sorunum şu 23 haftalik gebeyim vajina bölgesinde inanılmaz acı var önce ağrı gibi oluyor ama sonra acı oluyor orda özellikle oturup kalkarken çok yoğun hissediyorum o acıyı sizce ne olabilir ne yapmalıyım lütfen yardım edermisiniz çok zor durumdayım hepinize teşekkür ederim ❤