Progestan hapını doktorum bana adet ağrısı tarzında çok ağrın olursa kullanabirsin diye vermişti şikayetlerimin arasında çok fazla bacak ağrılarımın olmasıydı ama internetten baktım reçetesini okudum düşük engelleyici olarak kullanılır yazıyor kullananız oldu mu acaba acil merak ediyorum