Ipek4w yani kontrollere gittiğinde doktorun söylemeli ben üç gün önce kontrole gittiğimde erken doğum riskin vs yok demişti
haftasıyla uyumlu gidiyor demişti, ekstrem bi durum olmazsa erken doğum olmaz kasılmalar sancılar normal ama sonuçta dayanamayacak kadar bir ağrı sızı varsa tabiki danışılmalı hekime, sonuçta burdan biz bilemeyiz ve herkesin ağrı eşiği ya da vücudu bir değil Allah hayırlı doğumlar nasip etsin herkese🙏🏻🌸