Busra28 Kızlar bugün doktora gittim. 6+6 haftalık gebeyim. Kalp atışlarını dinledi sonra test istedi. İdrarda protein kaçağı olduğunu söyledi ve açıklama yapmadı bu durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi?