Ben de en başından beri Zeynep Kamile gidiyorum kontrollerime. Şimdiye kadar herşeyinden çok memnun kaldım bakalım doğumda nasıl olacak bilmiyorum ama 3 yıl önce ablam orada sezeryan olmuştu ve çok memnun kalmıştı prensesler gibi muamele gördüm der ve her gördüğü hamileye mutlaka oraya gitmesini tavsiye eder 😅 Birkaç hafta önce de komşumun eltisi doğum yapmış orada ben de sordum nasılmış diye, doktorlar falan çok ilgililermiş çok memnun kalmışlar. Odalar tek kişilikmiş, refakatçi sadece bayan olacak ve en başta kim gelmişse çıkışa kadar o kalacak değiştirmek yasakmış. Bebeğin babası sadece yarım saat ziyaret saatinde gelip görebiliyormuş onun dışında kimseyi kesinlikle almıyorlarmış. Hatta virüsten dolayı valiz de almamışlar. Valizle hastanenin kapısında bekledik dedi Komşum, sadece annenin ve bebeğin kıyafetlerini istiyorlarmış doğumdan sonra. Yatak koruyucu istemişler Bir de anne için sancı çekme esnasında gecelik getirmesini istemişler normalde hastane önlüğü verirler diye düşünüyordum ama demek ki virüsten dolayı herkesin kendisinden istiyorlar o yüzden gecelik ayarlamadıysanız her ihtimale karşı ayarlamanızı tavsiye ederim. Ben koca bi valiz hazırladım evim uzak bi ihtiyaç olursa orda burda aramayalım diye aklıma gelenleri koydum artık arabada aşağıda bekler lazım olanları alırız içinden diye düşündüm.