26_26_26ggg Kızlar 8haftaya girdim yiyorum yemek sonradan 1 saat olmadan sanki hiç. Birşey yememiş gibi açlık hissi oluyor ama gidip de yemeye midem kaldırmıyor gibi çok değişik ya anlamıyorum böyle olan varmı 😀
ozgeyns 26_26_26ggg bende sen gibiydim sofradan kalkmadan diğer yemegi düşünürdüm o derece 12.haftaya geldim istah gitti
sinber 26_26_26ggg aynı ben daha 6+4üz doymuyorum ama fazla da yiyemiyorum çabuk acıkıyorum elim ayağım boşalıyor bir kısır döngü
35ebru 26_26_26ggg amannnnn dikkat ett bende ilk haftalarda sabahın 5 inde acıkıyordum yiyordum ,şuan pişmanım bebek kandan ilk zamanlarda besleniyormus, bilseydik ilk 3 ay diyet yapardım, 25 haftaligim kesin 10 kilo almışımdir belli
Gozdeeetarik Valla 8. Haftadan beri aynı durumdayım 10. Haftada mide bulantılarım bitti ve ver elini yemek yedikten sonra bir saat içinde tekrar acıkıyorum çok fena durumdayım tatlı isteğimi bastıramıyorum şeker çıkacak diye çok korkuyorum
26_26_26ggg sinber aynı durumdayız ya pskolojim alt üst oldu resmen yemeğe endeksli gibi hissediyorum kendimi yemesem bayılacak gibi yesem midem almıyor gibi iğrenç bi durum
sinber 26_26_26ggg ewet özellikle bu saatlerde uyku modunda yatağa giriyorum tam daldım dalıcam kazıntı başlıyor 🤢
Imfromlastnight Bende öyleydim:) doktorum metobolizmayla alakalı sağlıklı şeyler ye yeter demişti:) 10. Haftada normale döndüm:)
Sahra1234 Size acıkınca yiyeceğiniz tatlı ve tok tutan sağlıklı bir önerim var :)) İnce öğütülmüş yulaf süt tarçın bunları bir tencereye koyun iki dk da kaynıyor kaynayınca hemen kapatın üzerine meyvelerle ve ballla servis edin hem tok tutar hem lif kaynağı hem sağlıklı ve tatlı :) tatlı istemeyenler aynı şeyi yulaf yoğurt ve ekşi meyveler veya kuru meyvelerle de yapabilir hem tok tutar hemde sağlıklı :)sütü mikrodalgada da yapabilirsiniz yüksek ayarda bir iki dk çevirp hemen kapatırsanız da olur :) çok acıkınca yoğurt ballı süt meyve yiyin bence hem açlık gider hem yeme isteği 😊
26_26_26ggg Sahra1234 çok teşekkürler deneyeceğim vala hamile kalmadan önce yulafla sütü birlikte ocakta mama gibi kaynatıp üstüne muz falan koyup yerdim ama bugünlerde bu aklıma gelmemişti ilham oldu saolun yoğurtla sütü ayrıca deneyeceğim 🥰❤️