22+3 olduk detaylı ultrosan için gittim daha önce böbrek ağrısı için post açmıştım bu gün kadın doğuma danıştım genişleme var ciddi gözüküyor ürolojiye görün dedi telaşlı gittik sağ böbreğimde genişleme sol böbreğimde 3mm taş çıktı genişleme için 1 hafta sonraya kontrol verdi bu şekilde devam ederse ameliyat başka tedavi yolu yok dedi böbreğimden idrar yoluma giden kanala bebek baskı yapıyormuş tel takılcakmış doğuma kadar doğumdan sonra teli alıncakmış ve ameliyat narkozlu olucakmış tamamen uyutulcakmışım var mı böyle Bi şey yaşayan narkoz bebeğim için sorun olmaz mı doktor ağrılı Bi süreç geçireceğimi de açık aöık söyledi ne yapıcam