Yakumer29 39+1 im yüksek ve hissedilen düzenli sancılarım var suyu da fazla fazla yok dedi doktor 1 cm açılma var yarın yatış verdi ne yapmalıyım sizce
Seymabebgm Yakumer29 bende 36 +3 oldum bebek 3 kilo duzenli sancim cikti bebek de dogum pozusyonu gelms ama acilmam olmadi bugun cati muaynesi oldm eve gelincr kahve az akintm oldu ne zmn dogum yaparm aceba
Yakumer29 Kbr_71 dimi suni sancıda işe yarar başı da az yukarı da dedi doktor hayırlsıyla kafam karışık ne yapsam bilemedim
Yakumer29 Seymabebgm vallaha canım ben çatı muayenesi oldum kanlı akıntım oldu nişan da geldi parça parça 1 cm açılma var sancılar tavan yarın yatış yapacak Allah sanada yardım etsin
Seymabebgm Yakumer29 amin canm bana da doktor dogum yaparsin dedi ama benim nst cikan sancimi hissrtmiyorum.agrim var ama dayaniyorum acilma olmasi icin bugun hurma yedim
Yakumer29 Seymabebgm ben sancıları hissediyorum şuan da var belden felan vuruyor altlara yarın yatış inşallah nasıl ilerler bilmiyorum karışık duygular içindeyim ☺️
Seymabebgm Yakumer29 bence olup kurtul ya nasil olsa dogurcz ama altan muayne dr zorlandinmi benim biraz canim yandi