Kizlar ben devletle özel olmak üzere 2 doktora gidiyorum.bu sorunlar 33. Haftada başladi ikiside acsinin kucuk olduğunu gelisiminin 2 hafta geriden geldigini ve takip edeceklerini söylediler fl si bas cevresi haftasinda kilosu haftasina gore kucuk 35.haftada 2520 g minyon bir bebek olacak dediler ikiside oyle deyince tamam dedim neyse bu özelde gittiğim doktor beyin genislemesi olabileceğinide söyledi.ne yapmam gerektiğini sordugumda %10ihtimalle olabilir zaten doguma az kaldı dogunca cocuk doktoruna baktirirsun dedi.devletteki doktora beyninde bir sey var mi dedigimde asistaniyla baktı hiç bir seyi yok o nerden çıktı dedi. Kafam allak bullak oldu kime inansam napsam bilemiyorum şimdi ikiside beni tereddutte bırakıyor bu saatten sonra coronadan dolayi baska doktorada gitmek istemiyorum😥