havvaace Mms06 ben cuma günü gittim hastaneler tertemiz ve boş eskisi gibi değil kesinlikle gitmelisin canım
DeReNAsYa melek_hasan_33 evet benimkide temiz cikmisti down sendrmu belirtiside olabiliymus bazen ikili sorunlu cikarsa ypack bisyimz yok artik Allah sagsalim saglikla kucagmza almayi nasip eder insallah 🤲🙏
melek_hasan_33 DeReNAsYa inşallah sağlıklı olurlar peki detaylinultrasonda yüzü falan görünüyor zaten orda belli olmaz mj
melek_hasan_33 DeReNAsYa inşallah sağlıklı olurlar peki detaylinultrasonda yüzü falan görünüyor zaten orda belli olmaz mj
Ozlmmoz Mms06 canım ben dün gidip şeker yüklemesi yaptırdım tedbirini al git ayrıntılı bebek için çok önemli ikili üçlü testi yaptırmadım kendi isteğim le ama ayrıntılı mutlaka gidilmesi gerekiyor