Elif-ZD12 Canım bende de pıhtılaşma var. 2 düşüğüm oldu. 3.gebeliğimde iğne ve aspirinle bebeğimi kucağıma aldım. 32. Haftada aspirini kesti doktor ama iğneyi kesmedi doğumdan 1 hafta sonrasına kadar kullandım ben. Normal doğum yaptım temmuz sonu. Şuan tekrar hamileyim kanda öğrenir öğrenmez kullanmaya başladım.