Gamzeli01 canım benim de ikizim var annem 8ay 4 günlük doğurmuş bizi ben 1.800 doğmuşum ikizim 2kilo doğmuş o erkek genelde birinin kilosu gelişimi hep daha fazladır demiş doktor ki ztn 2-3 yaşlarına gelince hep benim iki katım olmuş gerçi kız erkek olmamızında etkisi vardır bence takma strese girersen sahan kötü olur kafan rahat olsun sağlıklı olsunlar de ve sen elinden geleni yap 🤗