Selam kızlar hepinizin ilk once Allah yardımcısı olsun ve bebek ısteyen kardeşlerime Allah o güzel haberi almayı nasip etsin. Bundan 1 hafta once tüm postlara bakıyordum ve hep dogum yapmayı bekleyen kişilerin yazılarını okuyodum cunku artık bende dogurmak istiyordum hatta bi kere de kendim post acmıstım. 17 Nisan Cuma gunu hastaneye gıdıyım dedım Bı kere daha iyi ki de gıtmısım nst ye gırdım ardından doktor kontrolune ve doktor acil sezeryan olmamı soyledı. Şok oldum cunku hep normal hayal etmiştim. Sebebi ise suyum azalmıs ve bebegın eşi ayrılmiş. Panik oldum aglama ya basladım. Yanımda annem vardı. Benı sakinleştırdı. Hemen benı giydirdiler 2 3 saatin ıcınde ameliyata aldılar. Ve sabah gıttıgim hastanede oglen 2 gıbi oglumu dunyaya getirdim. Aşırı korktum çünkü eşim Suriye de ve kndımı yalnız hissettim iyi ki annemle gıtmısım oda olmasa kacardım 🤣🤣 Toprak Mete’m herseyım iyi ki dogdun Allahım herkese nasip etsın çift gamzeli şebelek bır oglum oldu teyzelerı. Bu yazımı okuyan herkes Allah rızası için ogluma ve bana dua etsinler cunku cok agrım var daha kucagıma bıle dogru düzgün alamadım. Şimdiden cok tesekkurler. 🥰🥰🥰❤️❤️😍