Kızlar 17 haftalık hamileyim doktorum corasprin(kan sulandırıcı) yazmıştı çentik var diye bebeğin beslenmesi için bide gebelik zehirlenmesi yaşama ihtimali var demişti, sonra kanama oldu biraz 14 haftalıkken corasprini kesti doktor ama rahimde değildi kanama, neyse şimdi çok şiddetli baş ağrım oluyor 1 aydır, internettede gebelik zehirlenmesi ile alakalk olabilir yazıyor yaşayan varmı lütfen yardımcı olunuz. korkudan hastaneye de gidemiyorum.