Arkadaşlar 2 gündür lekelenme yasıyorum bundan öncede yaşadım ama bebek de sıkıntı yok progestan kullanıyorum ilaçlarımı kullanıyorum bugün doktoru aradım kanman olmadıgı zaman kork dedi benimde öyle lekelenme büyük değil az az yani 2 gün öncede cok yordum kendimi bel agrımda var kafam karışık