Serapgms Şuan 37+4 olduk, 38+3 te gelecek minik pandamız, çok heyecan var sezeryan olacak ne kadar çok normal istesekte 🤔 Hayırlısı böyleymiş bekliyoruz heyecanla 🥰
Serapgms Sultee biz de öyleydik ☺️ tansiyonum yüksek riske aramıyor doktorum hayırlısı buymuş demek ki ☺️
Serapgms gulsenn_n tansiyonum yüksek bekleyeniyle doktorum, kasılmalar çoğaldı bir de normal doğuma uygun değilim çatı dar 😳
Serapgms Kbr_71 iple çekiyorum yaaa 🥰 gün verince biraz daha iyi hissettim kendimi yaa bekle bekle stres çoğalmıştı şuan daha iyiyim 🙂 Allah hepimize hayırlı doğum nasip etsin sağlıkla inşallah
gulsenn_n Serapgms hakkinda hayirkisi olsun canm sagsalim dogdu ya cok sukur, bende Pazartesi cati muayenesi olacagim bakalim
anneadayi_ Benimde 25 inde suni ile başlatacak doğumu sağlıkla alırız aynı gün yavrularımızı inşallah
Serapgms gulsenn_n cümlemizin hakkına hayırlısı canım, inşallah bi an önce sağlıkla alırız kucağımıza hepimiz 😍