Arkadaşlar 2 gündür böyle bir durum yaşıyorum lekelenme bazen kahverengi bazen kulvar damar gibi azıcık pembemsi yada kan gibi geliyor daha önceden gelmişti am 12 haftada kontrol ettiğimizde bir sıkıntı olmadığını bebek gayet sağlıklı olduğunu söyledi doktor kafam karıştı valla karnında agrı var doktor dediki büyük kanma yoksa korkma bel ağrım da var böyle yaşayan var mı elimi karnıma koyduğumda yada izlediğimde tık tık attığını hissediyorum doktor görürsün dedi ama cok belli olmaz dedi