Duyguaydin81 Kızıma Gökçe Nil adını koymayı düşünüyorum burda bununla ilgili çok post açtım buyüzden 😂 ama kararda veremedim ismine başka isimmi koysam diye düşünmüyor değilim sizce ne yapmalıyım ☺️
Damla_K Duyguaydin81 hangisi icine sinyorsa o olsun canım Gökçe gayet güzel bence iki isim mi istiyorsun? İki isimden biri kullanılıyo her zaman digeri optik sınavlarda zaman kaybı 😀😀
Duyguaydin81 Damla_K canım valla iki isim istiyorum ki Gökçe uzun olsada Nil kısa ikisi birbirini tamamlıyor gibi ama bir türlü karar veremedim 😂
Damla_K Duyguaydin81 🤷 benimde kızım olcak insallah da adı taa planda yokken belliydi 😂 benim oglum var adı Çağın o da Çağla olcak insallah canım. Neyi begeniyosan o olsun tabi saglıkla gelsin önemi olan bu 💞
Hanifee1273 Ben de kararsızım tek isim mi iki isim mi olsun İkra ismine karar verdik eşimle acaba yanına isim olsa mı 🤷♀️
Duyguaydin81 Hanifee1273 ikra bence söylerken insanı yoruyor oyüzden tek olarakta kullanabilirsiniz 🤗