9ay10gun benim ilk değerim adet günüm de yaptırım 80 çıkmıştı şimdi 2 gün arayla kan ver değer 2 ye katlayarak girmesi lazım normal sağlıklı gebelik olması için sonra da son adetine göre ben 6+2 de gittim bebeği de keseyi de gördük doktor sonra 1 hafta sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi
burda geç döllenmeden yani sana göre 4 haftadır ama geç olduysa 3 haftadır 1 hafta geriden gelir normaldir buda ama kese görünür bebek görünmez 1 hafta daha beklersin bebek görünmesi için altdan muayene eden var o uzun ultason cubunu sokan var türlü türlü şeyler doktor araştır iyice dikkat et canm güzel gebeliğin olur inşallah