Dorothy Kizlar bende pko oldugu icin doktorum klomen verdi. Bugun 15.gun. Bir tane yumurta gelismis 13mm olmus. Haftaya catlayacagini soyledi. Normal mi sizce 1 tane yumurta olmasi?
Flz-kuku Dorothy Bende pko luyum yumurta büyütmeyle gebe kaldım bi tane olsun sağlıklı yumurta olsun yeterki şuan 30 haftalık olduk rabbim sizede nasip etsin 🥰
hayalim13 Dorothy normal canım benim sağlıklı bir gebelik için 1 tane bile yumurta yetiyor olumlu düşün yeterki