Haziranda doğum nasipse aldıklarım 1 tane 10lu hastane çıkışı 1 tane isimli 7li
5 tane 5li takım
0 3 3 6 karışık sıfır kol yarim kol zibin 6 tane tek alt yeterlimi sizce ne almalıyım başka biyere de çıkılmıyor nasil biseyler almalıyım yardım edermisiniz