SabihaAjdari Selam arkadaslar, 8 haftalik hamileyim ve iki haftadir kanamam var. ilac kullaniyorum ve igne oldum. Bir kac gundur kesildi, dun yine basladi. Dr bebegin iyi oldugunu soylediler. Basina boyle bisey gelen oldumu, ne kadar zaman sonra kesildi?
Dykdyk SabihaAjdari benimde oldu kanama düşük tehlikesidir dedi doktorum. Mutlaka dinlen bol sıvı tüket kendini sakın yorma
Obsesifk SabihaAjdari oluyor sen ilaçlarını kullan istirahat et fazla gelirsede bekleme acil git benim 2 gün gelip kesilmişti hastanede yatmıştım o sürede sonra çıktığım gün ertesi tekrar gelmişti sonra kahverengine dönüp geçti
Babyboymom SabihaAjdari Kanama normal birşey değildir düşük olabilir başka bir doktoroda görün bence. Bı haftalarda çok riskli çünkü. Hele kırmızı kan ise çok tehlikeli yani ağrın falanda varsa başka dktora da git bi de ile kalma sakın.
Esen SabihaAjdari benimde var bi aydır ama ara ara bir duruyo bir geliyor. Hicbir kanama normal degildir.Düşük tehlikesi oluyor her kanama doktorlar için. Ben hafta da 1 iğne günde 2 de progestan kullanıyorum. Ev işi yapmıyorum. Bitek makina boşaltıyorum bazen bide yemek yapıyorum o kadar. Genelde yatar haldeyim. Sende dinlenmeye çalış eğer iş hayatın yoksa ve bol dua tabi yer gök dua üstüne yaratan rabbim kucagimizda görmeyi de nasip etsin inşallah. Geçmiş olsun
deletedmom23 Kız kanama normal olur mu hiç sürekli gözlem Altında ol ve sürekli yat dinlen ağır işler yapma kendine çok çok dikkat et. İlk 3 ay çok önemli bebeğin tutunabilmesi için