Kızlar ablam 3 yıldır evli 7 aydır korunmadıkları halde bu ay şükürler olsun 3 gün adeti gecikti evde test yaptı ve çift çizgi çıktı biri çok az silik hemen gitti kan testi verdi değeri 52,9 çıktı tek temennimiz değerlerinin yükselmesi değeri böyle düşük olan sonra yükselen varmı aranızda ?? 🙏🏼