Ebi bence ilk önce pahalı bişey bakma derim çünkü her bebek emziği almıyor malesef ben nuk aldım emmedi wee aldım emmedi 5 liralık emzik aldım onu da emmedi yani anlayacağın emmeyince emmiyo ilk önce uygun fiyatlı bişey al avent çok istiyodum iyiki almamışım o kadar para verip bi emip emmeyeceğine bak ondan sonra iyisini al ayrıca emzik baya hayat kurtarıcı bişey çünkü yenidoğan bebekler sürekli aranıyo ağzı boş kalmasın istiyo gittiğin yerlerde rahat olursun