Herkese selamlar kızlar nasılsınız. Ben size bi konuda danışmak istiyorum. Suan 21 haftalık hamileyim ve balık malesef hic sevmiyorum. Suan hatta kokusuna bile pek dayanamiyorum. Aranizda balık yağı hapı kullananlar varmı acaba. Doktora sordum sen bilirsin dedi birde size sorayim dedimm hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🙏😘😘