Msltms canım benim önceki 2 doktorum hep pahalı ilaçlar yazıyordu bana en az 70 tl folik asitlerdi sonra doktor değiştirdim aynı hastanede profesör doktora muayene oluyorum artık bana neden ücreti yüksek folik asit kullanıyorsunuz hepsi anlaşmalı olduğu için sizlere öneriyorlar en sağlıklısı sağlık bakanlığının onayladığı folik asit dedi ve folbiol verdi diğerlerinden daha çok vitamin içeriyor ve aynı işlevi görüyorlar 🤔