Selam kizlar ben önceden bu hastaneye gidiyodum virüs çıktı cikali 2 aydır falan gitmiyorum eşim şehir disinda is icin gitti bende ablamla özele gidicem yarın veya öbür gün bi komsumuzda dediki kendi hastanene git özele gitme dedi bende bilemedim size sorayım dedim napsamkkii özelmi kendi hastanemmi pandemi oldu diye duydum kendi hastanem ama bilemedim 😕😯😐