Rukiye58 kesinlikle ayşe kavasoğlunu öneriyorum 26 haftalığım hiç sorun yaşamadık her soruma ilgili cevap verdi gerektiğinde kızımın renkli resimlerini de verdi hep güleryüzlü her gittiğimde önce nasıl olduğumu sorar muayene sırasında aceleci davranmaz :) doktor arayışındayken instagramdan ve yorumlarına bakarak bulmuştum kendisini siz de bakabilirsiniz