Kızlar annemler başka şehirde ve ben doğum yapacüğım onlarda gelecek şahsi araçla ama seyühat izn belgesi 72 saat ile sınırlı çok az ki yol 1 gün sürüyo .aldıkları tarihte ğeri dönüş yapmasalar sorn olurmu burdan tekrar gideceklerinde izn alsak böyle bişay yaşayn oldumu yada bilen varsa yardımmm lütfenn