Merhaba anneler 55 günlük bebeğim bugün ağzımdaki uçuga vurdu eliyle hemen elini ıslak mendille silip eldivenle kapattım sonra elini yuzune surdu yeni uyanmisti islak mendilden elime bulasmis olma ihtimali varmidir ya tedirginim kac saattir sabunla 3 4 kez yıkadım sonra yuzunu yikadim guzelce ama korkuyorum yine de bilirsiniz uçuk bebeklerde çok tehlikeli başına böyle bisey gelen var mi ya da saglikci bi anne ya da yakini olan, kahroluyorum yardımcı olurmusunuz lütfen 😔