zmrtcskn dr da şaşırdı 4 kez ölçüm yaptı emin olmak için 🙄 tahminde bulunmadı ne yedin dedi sadece çünkü anormal bir artış oldu 🙊ben bu hafta da çok hareketliydim çünkü ev taşıdım. aslında benim ilk gebeliğim de de kızım 4.200 doğmuştu Herhalde genetik biraz canım