susualzoubi Bugun ilk defa doktora gittim ve keseyi gördük. Adet tarihime göre bes alti haftalik bekliyorduk doktor uc dort haftalik dedi ama tam net de demedi iki hafta once kan degerim 147 cikmisti şimdi tekrar kan tahlili istedi baska yapicagik testler de var tabi yarin saglik ocagina gidicem kan vermeye baska saglik ocağında neler yapıyor kizlar? Birde on gun sonra kontrole cagirdi kalp atisini duymak icin eger uc dort haftaliksa on gun sonra erken degil mi acaba duyar miyiz
Emineavar susualzoubi 6 haftalıkken duyulabiliyor bazen kişiden kişiye değişiyor 6-7-8 . Haftalarda duyulur genel olarak. 5 haftalıkken bile duyan olurmuş bazen
GizemKadirr susualzoubi canim sen aile hekimine söyle gebelik rutinini yaptirmak istiyorum diye onlar herseyi yapiyolar. Benim kese göründükten 1 hafta sonra duydum kalbini canım 😇
Edaksu Merhaba, bende cuma günü gittim doktora keseyi gördük 5 haftalık olduğunu söyledi ama kese boş dedi haftaya tekrar gel normal şartlarda bebek görünmesi lazım dedi . Bu şekilde olan var mı , normal bi durum mu ?
GizemKadirr Edaksu canım öyle bisey yok. Bende 5. Haftada sadece keseyi gördük. Ve boştu bebek henüz yoktu. 6. Hafta bi daha gel dedi ve miniminicik bebeğim gelmişti derindende olsa kalbini duydum cok şükür. O yuzden sakin endiselenme 5. Haftada hepsi olmasi gerekmiyor korkutma sakin kendini
susualzoubi GizemKadirr aile hekimim şuan yok da baska bir doktor var yarin kan vermemi soylediler bakalim ins onlar halleder .