Merhaba anneler ve anne adayları insallah hikayem hamıle annelere yardımcı olur uzun olursa kusura bakmayın smdıden 🥰 28 mart gecesi dus aldım ilk defa gögüs uclarımla huladar fazla oynadım dusta sıcak suyla masaj yaptm sıktım cunku bu zamana kadar hiç süt gelmemişti strese giriyodum artık ve sıkınca beyaz su gbş ama yapıskan kıvamlı bi sıvı geldıgını fark ettim ardından dustan cıktım ve uyumaya daldım🤭29 martta uyandıgımda nişanım gelmeye baslamıstı ama ne sancı ne baska bısı doguma dair bi belirtim yoktı hiç ama ogun hasteney gidip acilden bi bakmalarını soyledım alt komsum ebe o konıda cok yardımcı oldu catı muaynesı yaptı ve 2 cm açıklık oldugunu ama bu acılmayla dogumun baslamasının zor oldugunu istersem beklemem gerektıgını soyledi bende aksama kadar plates topunda hareketler ve sukuat yaptım bol bol gece 12 de uyku moduna geccekken sancılarım gelmeye basladı ama düzensiz ve cok can alıcı degildi ve sancılarla bı sekılde sabahı etmeyi basardım sabah oldu sancı kesıldı ama artık kendı doktoruma gidip gidişatı tam anlamıyla ogrenmen istedm ben umutsuz bi sekilde yinede hastane cantasını ve puseti arabaya koydum ve yola cıktık yolsa sancılar bıraz devam etti hastane eve 1 saat uzaklıkta sabah erkenden doktordaydık nst ye baglandım once sancım cıkmadı hıc sancım vardı aslında ama düzensiz oldugu için nst de cıkmamıstı doktora nişanım geldiğini de soyleyınce bı catı muaynesı yapalım dedi ve 4 cm acıklık dedi ben şok🙆 ardından yatısım yapıldı ve sancılarımı düzene sokmak için cok suni verdiklerini soyledıler saat 10 da yatısım oldu ve 10:30 a dogru sancılar düzene girmeye baslası ve 11 de artık nefesım kesılıyodu sancıdan iyice bastırmıstı ve ebe geldı kontrol etmeye bı baktı acıklık tam ama suyum gelmemişti daha suyumu ebe kendısı patlattı ve bnde o an ne sancı kaldı ne acı sadece güçlü bi sekilde ıkınma hissi baslamıstı apar topar dogumhaneye alındım ve 11:30 da girdigm dogumdan 11:47 de normal dogumla güzel kızım elif nisa mı kucagıma alarak cıktım 4 dikiş dısarda vardı iç dikişleri sormadm ama inanın ne dikiş acısı ne bişi hiç bişi hisetmiyosunuz zaten kucagınıza alana kadar bütün acılar ve toplasanız derin acı 20 dkka sürdü sürmedi smdiden hakkınızı helal edin sorularınız olursa yanıtlarım dogum yapıcaklara kolay dogumlar diliyotum insallah sizlerde evlatlarınızı bian önce kucagınıza alırsınız 🥰🥰🥰♥️♥️♥️