Ysgl Kızlar 5+5 haftalık hamileyim geçmişte bi düşük yaşadım şimdi kahverengi bi akıntım oldu içimde bir tedirginlik var Dr. Progestan o artırdı sadece başına gelen var mı
Ozgurdidem Ysgl bende 5+2 benimde pembe kahverengi karışımı lekelenme oluyor yerleşme kanaması olabilir. Sizin hcg değeriniz kaç çıktı bu arada?
Prensm Ysgl bende de olmuştu aynı zamanda şiddetli bel ağrım olmuştu doktora gittiğimde üstüne görme demişti bana canım
Prensm Ysgl normalde regl oluncaya ağrıyormuydu. İnşallah bişey yoktur canım ama sen yinede doktorunu ara sor istersen
MerveEryurukAtalay bende 5+4 hamileyim bir kac gun once kahve rengi akintim oldu ve gecti, bundan once bir dusuk yptim kirmizi kan gelmedikden sonra endiselenme canim