Gizemertn canım benımde mantarım var bıarada sığıl cıkmıstı doktora gttım hatta sogutma ıslemı yaptılar yaktılar krem verdıler 300tl almıstım kremler dha buyuttu bnde cok arastrdım kanser olmak vardı ucunda sonra elma sırkesı ıle yıkadım baya yakıyor ama dısımı sıktım 1dk bekledm yaktı yıkadm tekrar sırke ıle yıkadm tekrar su ıle yıkadm 2 gün sonra tertemz ve aradan kac sene gectı hıc bsy olmadı skur dayanabılırsen dene derm 😊 mikrobuda kırıyor ıstersen bıraz suda katabılırsn bn dayanklıym brz oyuzden yaptm hem ne grkyosa yapmaya hzrm 😁 saglıgm ıı olsun yter dıye