Mrb bana da yardımcı olursanız sewinirim adetim 10 gün gecikti Çarşamba günü evde test yaptım negatif çıktı cuma günü kan testi yaptım yine çıkmadı adet söktürücü verdi bana icme dediler sonradan kendini belli eden bebek çok diye bugün bir kac damla kan geldi sizce hamile miyim?