Tubao Merhaba kızlar, kesede sızıntısının tedavisi var mi? Basindan geçen bilgisi olan varsa paylaşabilir mi? 17+3 haftalik henüz :(
Eslem13esila Tubao mrb öncelikle çok geçmiş olsun.sizinti olduğunu nasıl anladınız ne gibi şikayetlerin var acaba
Tubao Eslem13esila merhaba. Alt çamaşırım birden su dökülmüş gibi ıslandı. Hep duru bir su geliyordu vajinadan. :/
Eslem13esila Tubao peki bu bir keredemi oldu yoksa ara ara mi benim sürekli öyle oluyor özellikle geceleri uykudan uyandigim zaman sanki altıma kaçırmış gibi islaniyor ama idrar olmadığı çok belli
Tubao Eslem13esila ben ilk olduğu gibi gittim simdi surekli ıslaklık var gibi. Idrarda olabilir sizin belki bence yine de bir kontrol ettirin
Tubao Eslem13esila hekim degistirmeye karar verdim. Gelen akıntıdan kültür aldilar bu akintinin ne oldugu asil labratuvarda incelenicek ama bebisin suyu Allahtan iyi. Sonuca gore yorumlayacagim dedi doktor. Yine yazarim