Rukiye58 nurbetulü hiç duymadım bilmiyorum ben sedef hanımdan memnunum güleryüzlü, ilgili birde lüzumsuz testler istemiyor ıstediği zamanda bunu saglik ocagi ucretsiz yapiyor diye bilgi veriyor,normal dogum yanlısı,her gittigimde muhakkak bebegimin yuzunun pozunu bulana kadar ugrasiyor bazen ben diyorum bu sefer vermicek herhalde bosverelim diye ama o gene veriyor muhakkak.ayşe kavasoglu hakkında da çok olumlu yorumlar gördüm burada ama ben tecrübe etmedim.