Papatyam2017 esraaarslan ben doğum.yaptim 3 sene önce mesut karakuş devam ediyorum yine hamileyim.3 ay sonra doğumum var kismetse🤲 hastaneden memnun kaldım başka ameliyat olaylarımda olmuştu kurtajimda olmuştu… bana da cinsiyetini 11 hafta da söyledi kız demişti ve nitekim de öyle çıktı:)
Azracan esraaarslan evet canım iyi bi doktor Mesut karakuş canım cinsiyeti de hemen söyledi şok oldum☺️11 haftalık söyledi ve şuan 17+ 6 oldum çok şükür
esraaarslan Azracan yaa öyle mi hayırlı olsun , Mesut bey için sürekli nöbetçi diyorlar o yüzden şanslısın 🤗 cinsiyeti ne acaba bebeğinin
esraaarslan Papatyam2017 bende oraya gitmeyi düşünüyordum da karar verdim artık giderim 🤗 teşekkür ederim 🙏🏻